foto´s en fijne kerstdagen! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Tesse Bijleveld - WaarBenJij.nu foto´s en fijne kerstdagen! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Tesse Bijleveld - WaarBenJij.nu

foto´s en fijne kerstdagen!

Door: tesse

Blijf op de hoogte en volg Tesse

24 December 2006 | Argentinië, Buenos Aires

ja, leuke combinatie he! hebben jullie ook wat te doen tijdens kerst! de nieuwe foto{s staan onder verscheidene kopjes, en zijn nog niet allemaal voorzien van ondertiteling, maar dat komt nog. Ben nu in BA, vanavond een kerstdiner! nu ga ik slapen want k kom net van de bus af (18 uur).
chau chau!

  • 24 December 2006 - 20:20

    Tink:

    Fijne kerst tes!!

  • 24 December 2006 - 20:44

    Jochem:

    jij ook een fijne kerst!!
    leuke foto's ook.

    grtz
    Jochem

  • 24 December 2006 - 21:05

    Daan:

    Feliz navidad y prospero 2007.
    Dan zullen we je eindelijk weer eens life zien. Tot die tijd met foto's: ook leuk.

  • 24 December 2006 - 21:49

    Carla:

    lieve tess, hele fijne feestdagen en dat al je wensen maar uit mogen komen....voor nu en altijd.
    liefs.

  • 25 December 2006 - 00:39

    Suzan:

    Hoi lieve Tes,
    vlak voor ons slapen gaan even kijken.....en ja hoor: een berichtje van jou dat je veilig en wel en toch nog op tijd bent aangekomen in BA. Fijn om even te weten. Nét op tijd begrijp ik.
    En? zijn alle bekenden inderdaad van alle windstreken weer neergestreken in dat hostel? Is wel te hopen voor je hé?
    Wij hebben tegen twaalven de Boerhaavelaan uitgezwaaid inclusief tymen die z'n verjaardag in de Jaargang wilde starten. We hebben vanavond de Wetenschapskwis alvast gedaan, (geplukt van internet) omdat'ie morgen pas op tv komt en wij ons erg verheugd hadden op deze jaarlijkse traditie, vooral oom Enno ha ha .
    Precies een jaar geleden kwam je terug uit Sevilla weet je nog?
    Voor ik nostalgisch ga worden: super fijne en onvergetelijke kerstdagen
    gewenst een een dikke knuffel van
    suzan

  • 25 December 2006 - 09:56

    Jille:

    Jij ook hele fijne kerstdagen Tesjuh

  • 25 December 2006 - 17:43

    Anneke:

    Ondertussen is Tymen al weer zo'n 17 uur 17 jaar, hebben we al gezongen, hebben we al een hele bank in de (ditmaal Koepel-) kerk bezet, hebben we al de nodige drankjes op en zijn we ons nu, de één fysiek (kokkerellend) de ander mentaal (slapend) aan het voorbereiden op het kerstdiner. 't Is ouderwets gezellig, veel kletsen, babbelen, spelletjes doen. Voorspelbaar, hé?!
    Dit jaar voor het eerst dat we je met kerst moeten missen....snik...! Volgend jaar ben je er weer bij?
    Tessie, een heel gezellig kerstdiner toegewenst....of is dat al achter de rug? Enfin,veel plezier met deze dagen, geniet er van!Veel liefs.

  • 26 December 2006 - 11:48

    Astrid:

    Feliz Navidad (beetje laat.. maar hoop dat je het super hebt gehad) y ya espero que tengas una noche vieja maravillosa, completa con todas estas tradiciones raras que hay allá! Un beso

  • 26 December 2006 - 14:47

    Rita:

    Op de valreep nog een heel fijn kerstfeest van ons , de buurtjes. Wij begeven ons nu naar Han & Irma voor het kerstfeest van de vd Veldes, voor het eerst zonder meisjes ( aan die kant hebben we alleen maar neefjes !)Ok Tes, veel plezier maar weer,ben benieuwd uit welk land je volgende bericht komt.liefs
    Rita

  • 26 December 2006 - 23:33

    Meike:

    Jezus tes, wat een foto's! niet te geloven hoe mooi het allemaal is daar. Die kerstsfeer is moeilijk voor te stellen he, bij mij ook niet gelukt. Je hebt wel leuke mensen om je heen steeds zo te zien, geniet van elk moment. liefs

  • 27 December 2006 - 10:40

    Diny:

    Hoi Tesse,
    Van de ene Batterijgirl naar de ander. Ook voor jou heel veel geluk in het jaar 2007. BA zal wel een spetterend nieuwjaar vieren. Zo las ik ergens dat ze om 12 uur vaak met een koffer rond het huis lopen, in de hoop dat ze dat jaar op reis zullen gaan. Nou, dat hoef jij niet te doen. Veel genoegen nog en blijf schrijven. Wij gaan op ski-vakantie, ook leuk!
    Diny Dijkhuizen

  • 27 December 2006 - 12:49

    Kris:

    fijne kerst gehad tes?!?! Alvast een happy new year!! En nog veel plezier in 2007!

  • 27 December 2006 - 12:49

    Suzan:

    Hoi lieve Tes,
    leuk dat je belde met kerst! En door de luidsprekers kon iedereen het volgen. Kan me voorstellen als die herry en dat geroep van die Bijleveldenhorde op de achtergrond jou in die hele andere setting daar wat overviel maar je kent ons en z'n sfeer op zo'n moment. Het was hardstikke leuk om je stem te horen en we misten je daardoor even nóg meer. Jij ons hopelijk ook effe een beetje?!?
    Je foto's moet ik nog bekijken, dat ging niet vanzelf merkte ik. Hoor je nog.
    dag lief, hopelijk vierde je daar ook een leuke en onvergetelijke kerst en idem dito nieuwjaar!

  • 27 December 2006 - 18:29

    Vivian:

    heey tes,
    leuke kerst gehad?
    't zal met nieuwjaar ook wel leuk zijn daar! veel plezier nog!

    xxxx

  • 29 December 2006 - 13:28

    Vincent:

    Jambo,

    Ik dacht dat Kenia een van de mooiste vergezichten had in de wereld met de Rift-Valley, maar als ik jouw foto's zo zie ga ik toch twijfelen!

    Gelukkig nieuwjaar!

  • 01 Januari 2007 - 17:21

    Annemieke:

    Lieve Tesse,
    Een gelukkig nieuwjaar! Je was gisteravond wel heel dichtbij: Arnold had mooie foto's van jou uitgeprint en een plaatsje gegeven. Ik heb nog naar de schoolfoto's gekeken van jou op de ouderlijke slaapkamer. Nou ik hoef hier niet te schrijven welke gedachte toen door me heen ging...
    Weet je dat ik nog tegelijkertijd met jou in hetzelfde continent heb doorgebracht (toen moest ik ook vaker aan je denken, Half november tot begin december verbleef ik in Suriname).
    Oh ja voor ik het nog vergeet, de appelflappen heb je niet gemist gisteravond want die waren er niet. Tsja zo zie je maar ook de Batterijlaan is aan verandering onderhevig.
    Liefs en heb het goed!
    Een brasa van deze kant
    Annemieke

  • 22 Januari 2007 - 15:50

    Piets:

    hoi tes, ik zit bij piets, zij heeft nu ook jouw site gezien
    groetjes , namens piets en suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tesse

welkom, mijn vrienden, op mijn nieuwe site. Deze site is voor iedereen die mij zal missen als ik weg ben, dus als ie soms vast loopt...:p Ik zal jullie ook allemaal missen, dus het zal leuk zijn als jullie een berichtje achterlaten, of af en toe een mailtje sturen. Ik zal jullie graag vertellen wat ik ga doen in zuid-amerika, maar aangezien ik dat zelf nog niet helemaal weet... Ik begin iig in Peru, waarschijnlijk ga ik daarna naar Bolivia, Chili en Argentinië, waarna ik eindig in Brazilië. Ik weet ook nog niet hoe lang ik weg blijf, waarschijnlijk tussen de 8 en de 12 maanden. Ik heb er zin in! kussies van tessie!!

Actief sinds 08 Juni 2006
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 79156

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 16 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: