foto's - Reisverslag uit Cusco, Peru van Tesse Bijleveld - WaarBenJij.nu foto's - Reisverslag uit Cusco, Peru van Tesse Bijleveld - WaarBenJij.nu

foto's

Door: tesse

Blijf op de hoogte en volg Tesse

10 Augustus 2006 | Peru, Cusco

hier zijn ze dan, de lang verwachte foto's! korte uitleg erbij komt zo spoedig mogelijk, maar er zijn nu mensen aan het wachten. de laatste ruines die je ziet is iig machu picchu (na de foto's van de treinreis). de stad die je ziet is cusco,overdag en by night. die indianen die op de foto staan hebben daar wel geld voor gekregen :) oja, de muur heb ik gefotografeerd omdat het een inca muur is. dat zie je doordat de stenen perfect op elkaar passen, er zit geen specie tussen en toch zijn ze steviger dan vele andere muren. overige uitleg (over mensen enzo) komt nog.

groeten!!! tesse

  • 11 Augustus 2006 - 11:15

    Aris:

    Tesse!Mooie verhalen hoor!Krijg spontaan ook zin om naar Zuid-Amerika te gaan.Zit nu nog in Maroc,hier alles ook goed.Afgelopen dagen eindelijk weer aan het surfen.We maken hier van alles mee(peter en ik,muller blijft helaas in NL),maar de verhalen komen later wel.De marokkanen zijn hier echt super aardig trouwens.We hebben in een surfplaats een paar marokkaanse gasten ontmoet die in Marrakesh wonen,daar gaan we morgen heen en dan hebben we gratis onderdak bij hun thuis. Nu begin ik toch nog verhalen te vertellen.. Veel plezier in ieder geval Tesse,en blijf die verhalen typen op je site.Dat ik zo weinig reqgeer komt doordat ik zo lui ben, ik lees ze allemaal met plezier!

    groetjes Aris

    p.s:ik lag helemaal dubbel toen ik dat over arnold las met z,n rietje, hoezo typisch:)

  • 11 Augustus 2006 - 11:22

    Aris:

    p.p.s: 'als je genoeg drinkt dan blijf je wel wakker.' Die is nieuw voor mij..

  • 15 Augustus 2006 - 00:20

    Suzan:

    hoi lieve tes,
    Jammer dat je niet ook naar Puno bent gekomen, dan hadden we nog even gezellig samen kunnen eten.
    Bovendien had ik ook wel mee willen maken wat arnold in Cusco met jou heeft meegemaakt, namelijk dat hij op een terrasje zit en jij opeens langs loopt met een paar hostelgangers , dat jullie elkaar groeten en dat je dan tegen hen zegt:
    \'dat is m,n vader´.
    En dan die gezichten van die anderen zien: geweldig lijkt me dat. Afin, dat zullen we dus niet nog een keer meemaken hier, helaas.
    Meidje , nog heel veel plezier in Ica waar je nu zit. is ook een mooie plaats,zo las ik, maar ja, wíj moeten helaas keuzes gaan maken want nog maar ruim een week voor ons. Heb de smaak van uit je backpack leven wel goed te pakken nu.
    Wij vertrekken morgen naar La Paz, 4000 meter hoog, hopelijk zijn we het stadium van hoogteziekte
    nu definitief voorbij....

    dikke zoen,
    suzan

  • 16 Augustus 2006 - 14:09

    Mieke:

    hoi tesse (en zijn suzan en arnold nog bij je???) zag vandaag voor t eerst je (deel van) reisverslag, ziet er fantastisch uit, er komt weer veel bij me boven van "toen" ik mijn reis daar maakte. Ik herken de plek waar jullie hoog zitten met uitzicht op M.Picchu, voel me er ook weer even zitten. vond het daar fantastisch interessant en prachtig. zo te zien geniet jij (jullie) ook! ga zo door en ik blijf je site bekijken, lieve groeten, mieke (G)

  • 16 Augustus 2006 - 17:40

    Aad:

    Hoi Tesse, Suzan en Arnold,
    leuk om jullie op de foto's te zien, waar een paar hele fraaie bij zitten. Ik heb de teksten even gescand, en geloof dat jullie het heel goed naar het zin hebben. Dasmooi! Ik blijf jullie (op afstand) volgen. liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tesse

welkom, mijn vrienden, op mijn nieuwe site. Deze site is voor iedereen die mij zal missen als ik weg ben, dus als ie soms vast loopt...:p Ik zal jullie ook allemaal missen, dus het zal leuk zijn als jullie een berichtje achterlaten, of af en toe een mailtje sturen. Ik zal jullie graag vertellen wat ik ga doen in zuid-amerika, maar aangezien ik dat zelf nog niet helemaal weet... Ik begin iig in Peru, waarschijnlijk ga ik daarna naar Bolivia, Chili en Argentinië, waarna ik eindig in Brazilië. Ik weet ook nog niet hoe lang ik weg blijf, waarschijnlijk tussen de 8 en de 12 maanden. Ik heb er zin in! kussies van tessie!!

Actief sinds 08 Juni 2006
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 79211

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 16 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: