Nazca - Reisverslag uit Nazca, Peru van Tesse Bijleveld - WaarBenJij.nu Nazca - Reisverslag uit Nazca, Peru van Tesse Bijleveld - WaarBenJij.nu

Nazca

Door: tesse

Blijf op de hoogte en volg Tesse

21 Augustus 2006 | Peru, Nazca

hola!

ik bevind me nu in het o zo beroemde nazca. Helaas heb ik afscheid moeten nemen van de mensen waarmee ik in huacachina was, maarja, het is niet altijd feest. Ik heb wel al meteen iemand anders ontmoet uit wales, we delen nu een kamer en gaan strax uit eten. Ik heb de foto`s van de woestijn! Ik zal ze een beetje voor jullie uitdunnen en er deze keer wat bij zetten. ik weet nu hoe dat werkt. tot de volgende keer maar weer!
kus

  • 21 Augustus 2006 - 08:26

    Daan:

    Hoi Tesse,
    Wat heb jij een ongelofelijk tempo, zowel wat betreft de plaatsen die je bezoekt als de berichtgeving erover. Waar haal je de energie vandaan? En hoe lang ga je daarmee door? Zuid-Amerika is nog groot....Of heb je geen enkele heimwee naar het aangeharkte, drukke, gestresste koude kikkerlandje aan de Noordzee?
    We kijken uit naar de terugkeer van Arnold en Suzan die naar ik vermoed, een dag kunnen vullen om hun belevenissen (met jou) aan ons kenbaar te maken.
    Dagdag.

  • 22 Augustus 2006 - 02:50

    Arnold:

    Kom nou op met die foto\'s

  • 22 Augustus 2006 - 11:48

    Stef, Roos En Val:

    de groetjes vanuit amsterdam!!!
    xxx

  • 22 Augustus 2006 - 15:50

    Suzan:

    Voor ons zit het er helaas bijna op, we zitten nu in Arequipa, een prachtige en rustige stad, lijkt wel westers. Voelt even als thuiskomen. Hebben ook weer eens heerlijk in het zonnetje kunnen ontbijten , nu op 1 van de koloniale balkonnetjes in een restaurant aan het plaza d'Armas.Voelen goed dat het hier 2000 meter lager ligt, het is namelijk veel warmer.We gaan zo nog even aan sigtseeing doen.Ben zo stom geweest m´n bankpasje niet uit de automaat te halen, die is nu ingeslikt waardoor we naar interbank (?) hier in de buurt moeten. Hopelijk blijft het bij deze ene stommiteit.
    We hebben heel lux (maar slechts $ 95 voor 2 pers.)
    een vliegtuig terug naar Lima geboekt. Scheelt 16 uren hobbelen in de bus heb ik begrepen. Het einde van onze reis komt dus helaas in zicht. 24 aug terug naar Lima om 's nachts om 0.15 uur terug te gaan naar Holland, waar we zaterdag ochtend hopen aan te komen met een bom aan indrukken en ervaringen en een rugzak vol vuile was ha ha.
    Lieverd, ik laat je met een veel geruster hart hier achter want het voelt veel veiliger als je er geweest bent, heb ik nu ervaren (op bepaalde plekken na maar die weet je wel).
    Jij nog heel veel plezier verder. (wij willen dat knekelkerkhof ook nog zien te vinden want je weet dat ik dol ben op kerkhoven)
    tot horens weer
    dikke kus
    suzan

  • 23 Augustus 2006 - 15:23

    Tesse:

    sorry, de foto`s komen eraan (binnenkort)
    p.s. nope geen heimwee

  • 27 Augustus 2006 - 01:29

    Suzan:

    Hoi lieve tessebes,
    we are home again!
    vanochtend aangekomen op Schiphol na een
    reis van 34 uur en weer een hele strenge controle op Atlanta. Maar we mochten gelukkig nog wel even downtown wat we dan ook meteen gedaan hebben.
    En nu weer thuis!
    Nog niet te bevatten eigenlijk. Erik en anneke hebben ons bij verrassing van Schiphol op gehaald. Gelukkig had Aris het de dag er voor al aan ons "verraden" waardoor wij extra alert waren en hén konden verrassen met onze plotselinge verschijning. Lachen hé? Wie verrast wie.
    Ik ben nu 56 uur nagenoeg opgeweest,heb alleen in het vliegtuig 2 uur een beetje gedut, zit nog vol adrenaline. Er was zo'n scherpe controle op de vliegvelden dat vloeistoffen ook niet in de handbagage mocht. Wisten we niet zodat we aftershave, deo's, zonnebrandmiddelen
    cremes en ogenvloeistof en zelfs lipbalsems in moesten leveren. Balen natuurlijk maar afin, ook voor eigen veiligheid zullen we maar denken, hoewel het voor mij richting paranoide gaat.
    Vanavond is het bekende kluppie geweest
    voor een welkomstborrel en evaluatie van de vakanties, was super gezellig.
    Het is nu 3 uur en ik ga slapen.
    Jij ook alles nog goed?
    doeg, kus
    suzan

  • 02 September 2006 - 18:52

    Meike:

    tessie! Laat ens wat van je horen! ik wil zo graag weten wat je doet nu. Ik ben helemaal kapot van 4 dagen BonBon werken, 49,5 uur in totaal! kom maar op met je botte verhalen. Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tesse

welkom, mijn vrienden, op mijn nieuwe site. Deze site is voor iedereen die mij zal missen als ik weg ben, dus als ie soms vast loopt...:p Ik zal jullie ook allemaal missen, dus het zal leuk zijn als jullie een berichtje achterlaten, of af en toe een mailtje sturen. Ik zal jullie graag vertellen wat ik ga doen in zuid-amerika, maar aangezien ik dat zelf nog niet helemaal weet... Ik begin iig in Peru, waarschijnlijk ga ik daarna naar Bolivia, Chili en Argentinië, waarna ik eindig in Brazilië. Ik weet ook nog niet hoe lang ik weg blijf, waarschijnlijk tussen de 8 en de 12 maanden. Ik heb er zin in! kussies van tessie!!

Actief sinds 08 Juni 2006
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 79163

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 16 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: