lima!!! - Reisverslag uit Lima, Peru van Tesse Bijleveld - WaarBenJij.nu lima!!! - Reisverslag uit Lima, Peru van Tesse Bijleveld - WaarBenJij.nu

lima!!!

Door: tesse

Blijf op de hoogte en volg Tesse

16 Juni 2006 | Peru, Lima

Hallo allemaal!!

nou, daar ben ik dan, eindelijk in lima! De reis is heel voorspoedig verlopen. Het was heel gezellig met een aardig spaans meisje naast me, en achter me zat een nederlands meisje en een italiaans/peruaans meisje van 9. Superschattig! Ik ga misschien morgen uit met die 2 meisjes in Lima.

Op het vliegveld zat ik even in spanning. Het duurde superlang voor mijn rugzak eindelijk kwam. maar hij kwam. vervolgens stond ik voor een hele meute taxichauffeurs, waarvan er redelijk veel een bordje hadden met een naam erop. maar niet mijn naam... wel was er een man met een bordje 'incahaus teffe', maar het hostel waar ik heen moest heet loki, daarbij komt ook nog dat ik niet teffe, maar tesse heet. maar je ziet hem al aankomen... uiteindelijk ben ik er toch heengegaan en bleek hij wel mij te bedoelen, maar hij had het niet goed verstaan door de telefoon.
verder was hij wel heel aardig, hij ging me allemaal dingen vertellen en tips geven, van wat gevaarlijk is enzo. nu zit ik achter de computer in het hostel met een hele aardige jongen, peruaans maar kan goed engels. met die taxichauffeur heb ik trouwens spaans gepraat en dat ging best goed. dusss... nu ga ik naar bed, want ik ben best moe (hier is het nu 22.00). k ben al ruim 25 uur wakker.
laat snel weer wat van me horen!

kus tes!

  • 17 Juni 2006 - 09:01

    Rita:

    fantastisch wat een snelle berichtgeving !
    Nou het kan beginnen allemaal, leuk dat je al meteen aansluiting hebt en dat het spaans goed gaat. Veel plezier !
    Rita

  • 17 Juni 2006 - 09:01

    Shanna:

    haj tes!! ohh ik ben echt zooo jaloers op je! echt gaaf dat je het gewoon gedaan hebt, geniet lekker van alles en hou me op de hoogte!! kus

  • 17 Juni 2006 - 12:25

    Arnold:

    Lieve Tesse,
    Leuk dat alles zo goed gaat en dat je nog niet bestolen bent. Toch aardige mensen die Peruanen. Koop snel een sim-kaartje, dan bel ik je mobiel.
    Groetjes, Arnold

  • 17 Juni 2006 - 12:45

    Sannefleur:

    hej lekker ding!!

    je moet gelijk weer gaan stappen heh! :P
    hartstikke leuk joh! leef je uit!! kusje

  • 17 Juni 2006 - 14:53

    Wil En Jan:

    verrassend om al zo snel een berichtje van je te lezen! alle goeds gewenst op je zuid-amerikaanse ontdekkingsreis.
    liefs van Wil en Jan.

  • 17 Juni 2006 - 18:22

    Suzan:

    Wat een verrassing om bij wakker worden (natuurlijk via Arnold die meteen achter de pc was gedoken) te horen dat je goed aangekomen bent.
    Werd meteen een opkomende onrust in de kiem gesmoord, waarvoor dank !
    Diverse belletjes daarná gehad om ons op jou te attenderen, dus je site wordt goed gelezen
    Lieverd, eindelijk genieten!
    liefs , suzan



  • 17 Juni 2006 - 18:57

    Lou:

    Tesie! Goed aangekomen! En je gehouden aan je belofte!!! SuperleuK klinkt het nu al!!!!!!! Ik hoor snel van je!!
    xxx lou

  • 17 Juni 2006 - 20:55

    Mady:

    Heee lieve schat!! Ben blij dat de reis goed is verlopen. Ik vond het heel jammer dat ik je afscheidsfeestje heb moeten missen!! (You know why!) Ik wens je heel veel plezier de komende dagen en geniet ervan hé!!

    Dikke kus Mady

  • 17 Juni 2006 - 20:56

    Anneke:

    Lieve Tessekles, wat super, daar zit je dan! Eindelijk je droom uitgekomen! En het klinkt goed wat je schrijft, meteen al leuk. Meidje, wens je heel veel plezier.
    liefs, Anneke

  • 17 Juni 2006 - 22:42

    Tink:

    Zooo das snel!! Leuk om te horen dat je goed aangekomen bent en al meteen party people hebt gevonden!! :) Benieuwd naar je verhalen; have fun! xxx

  • 18 Juni 2006 - 09:32

    Jasmijn J:

    Tessie!! Mooi dat het goed gaat! Heel veel plezier! En ik blijf je volgen op de site! Kus, Jas

  • 18 Juni 2006 - 12:54

    De Enige Echte Maaike:

    Moppppppiee!!!!!!!

    Ik mis je nu al!!! wat moet k nou zonder topper tess op de borrel doen hahaha
    Echt cool dat je deze site heb, en zal um regelmatig gaan lezen en wat voor je achterlaten! Have fun!!

    Dikke smakkerd

  • 18 Juni 2006 - 13:15

    Steffen:

    tessen! het klinkt nu al leuk, maak dr wat moois van, ik ben heel benieuwd naar al je verhalen! kussen steffen

  • 18 Juni 2006 - 13:43

    Istar:

    hey tes,
    leuk dat je al zo snel wat van je hebt laten horen! ik zal de site in de gaten houden =)
    veel plezier daar!!!
    xxx Ies

  • 18 Juni 2006 - 19:00

    Henny:


    Hoi Tesse,
    Wat geweldig om zo je belevenissen te kunnen volgen. Ik vind het heel stoer van je hoor!
    Heel veel plezier en genieten!
    Henny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tesse

welkom, mijn vrienden, op mijn nieuwe site. Deze site is voor iedereen die mij zal missen als ik weg ben, dus als ie soms vast loopt...:p Ik zal jullie ook allemaal missen, dus het zal leuk zijn als jullie een berichtje achterlaten, of af en toe een mailtje sturen. Ik zal jullie graag vertellen wat ik ga doen in zuid-amerika, maar aangezien ik dat zelf nog niet helemaal weet... Ik begin iig in Peru, waarschijnlijk ga ik daarna naar Bolivia, Chili en Argentinië, waarna ik eindig in Brazilië. Ik weet ook nog niet hoe lang ik weg blijf, waarschijnlijk tussen de 8 en de 12 maanden. Ik heb er zin in! kussies van tessie!!

Actief sinds 08 Juni 2006
Verslag gelezen: 425
Totaal aantal bezoekers 79204

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 16 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: