2e dag - Reisverslag uit Lima, Peru van Tesse Bijleveld - WaarBenJij.nu 2e dag - Reisverslag uit Lima, Peru van Tesse Bijleveld - WaarBenJij.nu

2e dag

Door: tesse

Blijf op de hoogte en volg Tesse

19 Juni 2006 | Peru, Lima

jaja, daar horen jullie alweer iets van me! Ik heb het idee dat ik hier al best lang ben. Gister heb ik de hele dag opgetrokken met wat engelse jongens die al een tijdje aan het backpacken zijn. Daarom zijn ze nu helemaal into fast food, casino, dunkin donuts en film kijken in het hostal. Vandaar dat ook ik niet zoveel van lima gezien had, maar ik heb wel 20 dollar gewonnen in het casino! 1 van die jongens ging gisteravond alweer weg, naar Rio voor 10 dagen en dan weer terug naar huis. Dat was mijn eerste afscheid. Best wel raar, want ik kende hem pas 1 dag, niet eens, maar het voelde alsof ik hem al veel langer kende. mijn eerste afscheid... many more to follow.

Vandaag was ik redelijk alleen. ´s ochtends even met een meisje gepraat, maar verder kon ik niemand vinden...:) ik heb nog steeds een beetje last van mijn jetlag dus ik vond het wel lekker om even een tijdje alleen te zijn. K heb wat rondgelopen in de buurt. Op een gegeven moment werd ik gevolgt door een jongen! hij was steeds waar ik was, maar dan een paar meter verderop. ok toen ik al voor de derde keer weer naar dezelfde plek ging...dat viel dus wel op. maarja, na een tijdje was ik hem kwijt.
Ik vind het helemaal niet eng hier hoor trouwens, overal zie je politie en de mensen zijn best aardig.

wat trouwens wel een beetje vervelend is is dat er wat mensen op mijn kamer slapen die tot extreem laat uitgaan, waardoor ze dus ook tot laat uitslapen. Daardoor ligt er ongeveer de hele dag wel iemand in de kamer, die nu dus extreem stinkt!! bah.

ik ben ook nog geen nederlanders tegengekomen, behalve dus in het vliegtuig. Dat had ik echt niet verwacht. Maar nu heb ik dus al 2 dagen geen woord nederlands gesproken.

dat was het weer voor vandaag!
groeten!

tesse

• 19 Juni 2006 - 00:10

Sannefleur:

haha, 2 keer in 2 dagen meelen?! niets voor jou! wel gezellig voor mij! have fun... -xxx-

• 19 Juni 2006 - 07:14

Annick:

Tess!
    Leuk om te lezen wat je daar beleeft:).
    Keep us posted;)
    kuzz Annick

• 19 Juni 2006 - 07:21

Tink:

Hee Tes, blijf dan maar deze leuke berichtjes schrijven, anders vergeet je het Nederlands helemaal :) Hoop dat je snel wel weer leuke mensen vindt om mee op te trekken! xxx

• 19 Juni 2006 - 09:08

Lotje:

Ik ben ZO jaloers op je! Wel echt leuk om te lezen wat je allemaal doet! Ik ga het zeker bijhouden. ;)
    Have fun!
    Knuff, Lotje

• 19 Juni 2006 - 09:56

Rosa:

Ej Tesse, klinkt helemaal leuk! Blijf genieten hé! Liefs, rosa

• 19 Juni 2006 - 10:45

Astrid:

Guapa!!
    Klinkt goed, leuk om weer eens wat over Zuid-Amerika te lezen. Maarre.. zorg dat je niet alleen de omgeving en binnenkant van je backpackhotelletje + dvd's ziet.. ;) ik kende er wel een paar die dat weken volhielden.. Nee hoor, ik weet dat je het super doet.
    Muchisimos besos!

• 19 Juni 2006 - 10:55

Vivian:

heey tes!

INderdaad weel berichtjes al zeg! Ik hoop dat je dat ook blijft doen. KOmen er ook foto's?
    veel plezier nog!.

xxx vivi

• 19 Juni 2006 - 11:18

Tess:

Heeey lieverd!
    Oeioei wat zijn we allemaal jaloers op je! Hoop dat je zo lekker veel blijft schrijven over je avonturen daar! kus, veel plezier nog!

• 19 Juni 2006 - 15:26

Bob Spikman:

Hola Tess! Wat lache dat je nou weer zomaar in Peru zit. Je gaat een mooie tijd te gemoet. Ik heb m helaas hier alweer bijna afgerond.. heel veel plezieros daaros!Beso vanuit Meg-i-koo,Bob

• 20 Juni 2006 - 11:34

Mieke:

Hee! klinkt idd alsof je er al lang bent....heel veel plezier daar!
    Liefs

• 22 Juni 2006 - 15:18

Valery:

He Tesse, klinkt leuk! Ik ga je stalken en al je berichten lezen, net als de rest zo te zien. haha. Veel plezier!
    xxx val

Tesse

welkom, mijn vrienden, op mijn nieuwe site. Deze site is voor iedereen die mij zal missen als ik weg ben, dus als ie soms vast loopt...:p Ik zal jullie ook allemaal missen, dus het zal leuk zijn als jullie een berichtje achterlaten, of af en toe een mailtje sturen. Ik zal jullie graag vertellen wat ik ga doen in zuid-amerika, maar aangezien ik dat zelf nog niet helemaal weet... Ik begin iig in Peru, waarschijnlijk ga ik daarna naar Bolivia, Chili en Argentinië, waarna ik eindig in Brazilië. Ik weet ook nog niet hoe lang ik weg blijf, waarschijnlijk tussen de 8 en de 12 maanden. Ik heb er zin in! kussies van tessie!!

Actief sinds 08 Juni 2006