dag Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van Tesse Bijleveld - WaarBenJij.nu dag Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van Tesse Bijleveld - WaarBenJij.nu

dag Lima

Door: tesse

Blijf op de hoogte en volg Tesse

23 Juni 2006 | Peru, Lima

hola!

Ik zit nu nog steeds in Lima, beetje relaxen en gezellig doen met andere mensen. Maar morgen is het zover, dan begint het echte reizen. Ik vertrek om 10 uur ´s avonds naar Huaraz, noordelijk van Lima. Een busreis van ongeveer 7 uur, dus niet zo heel lang. Ik laat het jullie weten als ik er ben!

hasta luego

  • 22 Juni 2006 - 23:42

    Wil En Jan Bijleveld:

    Om 1.26 uur geplaatst,
    en om 1.35 gelezen.
    Vlot hè!
    Buen viaje!

  • 23 Juni 2006 - 09:34

    Tink:

    Fijne reis dan morgen!! :)

  • 23 Juni 2006 - 19:10

    Daan:

    Dag Tesse,

    je gaat toch niet elke dag schrijven? Want dan moeten wij elke dag lezen!
    Hoe gaat het me je Spaans?
    En kun je de volgende keer vertellen wat je zoal eet?

    groet, Daan

  • 23 Juni 2006 - 23:40

    Anneke:

    Hola Tessie, hoe zal het landschap zijn, vanuit de bus gezien? Wil je daar wat over schrijven? En Daan vroeg of je het eten wil beschrijven, en wil je ook wat vertellen over typische gebruiken of uitelijkheden van mensen? Wat je opvalt. Nou, hier is het wat bekender, maar ook heel gezellig: Istar geeft vanavond samen met een stel vriendinnen een eindexamenfeest in een cafe in Hilversum, Martin, Tymen, vriend van Martin, Emma, Mayla met vriendin, en vele schoolvrienden, wordt vast heel gezellig.
    Nou ja, en Oranje zit nog steeds in de race, zoals je wel zal weten, wat wil je nog meer. Meidje, een goeie reis toegewenst. Liefs, Anneke

  • 24 Juni 2006 - 14:48

    Suzan:

    hoi lieve tes,
    wat was dat leuk gisteren hé? Via skype (schrijf je dat wel zo eigenlijk? je ziet dat het voor mij nog een behoorlijk nieuw woord is maar het werkte wel in ieder geval. En wat goed te verstaan ook via de pc dus. Ben je geradbraakt na 7 uur hobbelen op die wegen? Ben idd ook wel benieuwd naar wat je zag onder weg maar zal niet veel zijn in het donker ha ha, toch? Heb je trouwens op het tijdstip van schrijven van iedereen gelet? Je haalt die nachtbrakende Bijlevelden er weer zó uit. Daarom probeer ik hier even een goed voorbeeld neer te zetten.
    Dag lieverd, veel
    plezier weer.
    suzan

  • 25 Juni 2006 - 10:38

    Mariette:

    Hallo Tesse,
    Ik ben een vriendin van je moeder (van het "vrouwen-kinderengroepje"), en ik kreeg gisteren je site van Suzan door. Daarvóór had ik Suzan een paar weken geleden al de site van mijn zoon Job (die in Noord-Amerika zit) op waarbenjij.nu doorgegeven, en ik vind het leuk jouw reisverhalen nu ook een beetje te kunnen volgen. Ik vind het wel heel stoer van je dat je in je eentje naar Zuid-Amerika bent vertrokken, en ik hoop dat je leuke mensen tegenkomt waarmee je een eindje kunt samenreizen.
    Droom je al in het Spaans of in het Engels? Job droomde na een paar dagen al in het Engels, en hij kreeg ook een beetje moeite om in het Nederlands te mailen.
    Ik wens je een hele fijne tijd toe, met een heleboel leuke en interessante ervaringen.
    Groeten van Mariette.

  • 26 Juni 2006 - 18:23

    Meike:

    Tessie! Ik zal je verblijden met het goede nieuws dat ik gister van jouw ouders ook SKYPE heb gekregen! gister had ik examenfeestje gegeven en kwamen ze met het briljarte idee mij ook skype te geven zodat we elkaar kunnen spreken als ik in aussie zit, leuk! Heb je gister NL-Portugal gekeken? Het gaat hier nu de boeken in als ergste schopwedstrijd van het wk ooit. vanmiddag mn diploma getekend, dus het officiele einde is in zicht. Ben jij al aangekomen op je nieuwe bestemming? Alleen of met anderen? blijf komen met je verhalen, leuk om te lezen. Maar niet te veel natuurlijk want wel blijven genieten van het geweldige land. liefs!

  • 27 Juni 2006 - 14:40

    Oma En Opa:

    we vinden het hardstikke leuk dat we op jouw mailinglist ataan en daardoor op de hoogte blijven van jouw reiservaringen.

  • 27 Juni 2006 - 16:28

    Mady:

    Hee Tesje!!

    Fijn om te horen dat het zo goed met je gaat!! Maar mis je babbeltje wel al hoor!! :)

    Dikke kus en ik wacht op je volgende verhaal!
    Mady

  • 27 Juni 2006 - 17:04

    Shanna:

    hola chica, volgens mij geniet je echt, logisch ook!! ik ben echt benieuwd wat je nog allemaal gaat doen, laat snel ook is zien hoe het daar er uitziet, maak ons maar lekker jaloers!!

    beso

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tesse

welkom, mijn vrienden, op mijn nieuwe site. Deze site is voor iedereen die mij zal missen als ik weg ben, dus als ie soms vast loopt...:p Ik zal jullie ook allemaal missen, dus het zal leuk zijn als jullie een berichtje achterlaten, of af en toe een mailtje sturen. Ik zal jullie graag vertellen wat ik ga doen in zuid-amerika, maar aangezien ik dat zelf nog niet helemaal weet... Ik begin iig in Peru, waarschijnlijk ga ik daarna naar Bolivia, Chili en Argentinië, waarna ik eindig in Brazilië. Ik weet ook nog niet hoe lang ik weg blijf, waarschijnlijk tussen de 8 en de 12 maanden. Ik heb er zin in! kussies van tessie!!

Actief sinds 08 Juni 2006
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 79146

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 16 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: