weer alleen, in cochabamba. - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Tesse Bijleveld - WaarBenJij.nu weer alleen, in cochabamba. - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Tesse Bijleveld - WaarBenJij.nu

weer alleen, in cochabamba.

Door: tesse

Blijf op de hoogte en volg Tesse

06 Oktober 2006 | Bolivia, Cochabamba

hola!

tsja, ik ben weer alleen...
maar slechts voor een week (waarvan al 6 dagen voorbij zijn). Morgen komt astrid, en terry komt ook dan, of 2 dagen later.
Het is wel raar om weer alleen te reizen (best saai!), maar dat komt nu ook omdat ik de hele week in dezelfde stad zit. en tsja, ik kan wel rondjes blijven lopen!
Ik ben hier zaterdag aangekomen, ongeveer meteen naar bed gegaan, en de dag erna de hele dag rondgelopen. Wat niet heel indrukwekkend was, want het was zondag en alles was dicht (wat ik al een tijdje niet meer heb meegemaakt). Maandag was het gelukkig wat drukker, maar ik was al voor de derde keer op de main plaza toen ik gelukkig een jongen tegenkwam die ik kende, een portugees. (die in november in Amsterdam gaat werken, dus als iemand een kamer weet...). We hebben samen wat rondgelopen en gelachen om het feit dat ik een hele week daar moet zitten, aangezien wij na 1 dag al niet meer weten wat te doen. :)
Ik heb even lopen spelen met de gedachte om toch maar wel al door te gaan naar santa cruz, maar het is echt tijd om wat spaanse lessen te nemen. Die heb ik nu, en het is heel fijn om weer even alle verleden tijden door te nemen enzo, ik was ze allemaal vergeten op eentje na, die ik dus steeds gebruikte, maar dat klinkt ook zo stom. De lessen zijn leuk en nuttig, en breken de dag een beetje :) Dat is mijn leven nu, vandaar dat ik niets schreef, echt interessant is het niet.
dusss....

chau chau!

tes

P.S. Weten jullie al van de grootste kaas ter wereld die nederland heeft weten te produceren? Ik hoorde ervan op het boliviaanse nieuws.

P.P.S. er zijn 2 nieuwe foto´s!

  • 06 Oktober 2006 - 08:02

    Allert:

    Hey tesse!

    De grootste kaas...... Zo leer je nog eens wat door te reizen he! haha. Mag uik een gok doen? Doorsnede van 3 meter en een dikte van een halve meter? Kom ik in de buurt?
    Zal wel weer wennen zijn alleen te zijn. Beetje eenzaam misschien. Wat ga je de komende tijd doen? Ga je nog vrijwilligerswerk doen oid? Of ben je dat niet meer van plan?
    Hier alles goed. Ben druk bezig met schrijven van mijn stageverslag over wat ik in Afrika heb gedaan. Zaterdag het feestje van Anneke en Erik.
    Sterkte Tes en tot lezens.

    Liefs Allert & Roos

  • 06 Oktober 2006 - 11:19

    Tink:

    Hee Tes, sorry heel lang geen berichtje achter gelaten! Zijn allemaal zo druk geweest afgelopen maand. Goed dat je Spaans weer oppakt, heb je toch nog wat te doen... Knap dat jij iets over kaas hoort btw, ik weet er niets vanaf :S Veel plezier nog!! xxx

  • 06 Oktober 2006 - 11:28

    Valery:

    he Tesse
    Ik dacht even dat dit een verhaaltje zou zijn waar ik niet om zou kunnen lachen. Maar aan het eind heb ik me toch nog kapot gelachen!!!
    veel plezier! hasta luego.
    xxx

  • 06 Oktober 2006 - 11:30

    Valery:

    hahaah die foto's!!!!
    xxx

  • 07 Oktober 2006 - 07:12

    Aris:

    Hey Tesse,Je houdt het wel lang uit zeg daar in Bolivia!Doe je dat met het oog op je budget?Ik kan me namelijk voorstellen dat je voorlopig nog niet terug wilt als ik je verhalen zo lees en wanneer je naar Argentinië of Chilie gaat zal alles wel duurder worden en zal je reis dus eerder afgelopen zijn. Tenzij je daar natuurlijk kan gaan werken. Is dat je plan ook, of blijf je lekker in het goedkope noorden hangen? Ik ben beniewd..

    liefs je broertje

    p.s.: die ene foto is echt fantastisch!heb hem als achtergrond ingesteld :)



  • 07 Oktober 2006 - 12:15

    Meike:

    Pff wat klinkt dat alsof je een zwaar leventje hebt tes, ik begin al bijna medelijden met je te krijgen. Gister van Suzan HET armbandje gekregen wat je van arme peruaanse kindjes had gekocht, heel erg bedankt daarvoor!!!!Nouja, hopen dat het weer allemaal wat spectaculairder wordt als astrid er weer is, want deze verhalen gaan op denduur ook vervelen. Daaag tes, liefs.

  • 07 Oktober 2006 - 12:16

    Meike:

    ohja, ik vond het wel een goed idee van Aris om die ene foto als achtergrond te doen, dus op onze spiksplinter nieuwe computer met flatscreem ben je ook schreeuwend aanwezig.

  • 07 Oktober 2006 - 16:48

    Tesse:

    er zijn meer nieuwe fotoos! dat mag je niet missen!

  • 07 Oktober 2006 - 17:18

    Meike:

    hahaha die foto's zijn geweldig! Ik snap er echt niks van waar t is? Ergens soort van woestijn?

  • 08 Oktober 2006 - 22:58

    Tesse Zelf:

    dat was in de saltflats! grote zoutvlakte dus.

  • 13 Oktober 2006 - 01:22

    Astrid:

    Heej Tesse!
    Jammer dat we vandaag afscheid moesten nemen, super leuk met je gehad! Pues.. eso es todo, hasta luego y cuidate!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tesse

welkom, mijn vrienden, op mijn nieuwe site. Deze site is voor iedereen die mij zal missen als ik weg ben, dus als ie soms vast loopt...:p Ik zal jullie ook allemaal missen, dus het zal leuk zijn als jullie een berichtje achterlaten, of af en toe een mailtje sturen. Ik zal jullie graag vertellen wat ik ga doen in zuid-amerika, maar aangezien ik dat zelf nog niet helemaal weet... Ik begin iig in Peru, waarschijnlijk ga ik daarna naar Bolivia, Chili en Argentinië, waarna ik eindig in Brazilië. Ik weet ook nog niet hoe lang ik weg blijf, waarschijnlijk tussen de 8 en de 12 maanden. Ik heb er zin in! kussies van tessie!!

Actief sinds 08 Juni 2006
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 79159

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 16 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: