tesse, waar ben jij nu? - Reisverslag uit Tupiza, Bolivia van Tesse Bijleveld - WaarBenJij.nu tesse, waar ben jij nu? - Reisverslag uit Tupiza, Bolivia van Tesse Bijleveld - WaarBenJij.nu

tesse, waar ben jij nu?

Door: tesse

Blijf op de hoogte en volg Tesse

15 Januari 2007 | Bolivia, Tupiza

tesse, waar ben jij nu? hahaa, in Bolivia!!
ja, eindelijk ben ik dan weer terug in mijn favo landje. Het verschil is wel overduidelijk hoor. Ik ben hier met 2 argentijnen die ik in de bus heb ontmoet. Lopen we rustig over de markt in Villazón, lalala, niks aan de hand, voel ik opeens wat spetters. ´Hee´, denk ik, ´regent het?´ Kijk ik achterom, zit daar verdikkeme een jongetje vrolijk te plassen, een beetje om zich heen te sprayen... Dat op de drukke markt. Naja, wij lopen maar gewoon verder, belanden we een beetje in een sloppenwijk. Waar we een klein kindje op de straat (naja, straat, zand is een betere beschrijving) poepen, terwijl zijn moeder en zusje op hem wachten. En 3 stappen verder zien we 3 kindjes spelen in de vieze modder, waarvan 1 meisje in der blote kont. You gotta love Bolivia...
Gister met de 2 argentijnen op ons klamertje een klein feestje gehouden, met wijn enzo, maar eigenlijk verveelden we ons nog steeds. Wel een beetje hints gespeeld en ze gingen woorden in mijn woordenboek opzoeken, maar het was het toch niet helemaal. Daarom gaan we voor vanavond wat meer mensen uitnodigen! Vandaag hebben we een bergwand beklommen (stukje maar hoor) ik op blote voeten want ik was op slippers, wat niet werkt. Daardoor heb ik nu wel een bloedende teen, maar het was de moeite waard. nou, ik ga der weer vandoor, er word op me gewacht. chau!!!

tes

  • 15 Januari 2007 - 18:58

    Jasmijn:

    Heee tessie!! Veel plezier met feesten vanavond!:D

  • 15 Januari 2007 - 20:21

    Daan:

    Met twee Argentijnen: klein feestje met hints en vervelen.
    Met tien Bolivianen groot feest zonder vervelen?

  • 15 Januari 2007 - 20:53

    San:

    hej mop! Gister bij as wat fotoos van je gezien en verhalen gehoord...Ben niet anders van je gewend! Feesten, wijntje, gzelligheid... Keep it up! ;) Kus

  • 15 Januari 2007 - 22:04

    Steffen:

    pleisters kopen dan he! of zitten die ook onder de poep? KUS! en feestze

  • 15 Januari 2007 - 22:15

    Anneke:

    Smaken die etenswaar op de markt een beetje lekker?
    Dus jouw hart ligt meer in Bolivia? Veel plezier vanavond, groetjes

  • 16 Januari 2007 - 02:43

    Meike:

    wat fijn om te weten dat je teen bloed, ik heb beter nieuws, gister naar australian open geweest! jeweetwel, dat toernooi waar je zo verslaafd aan bent,jaloers? kijk een beetje uit voor de pissende kindjes en maak er wat van, maak er wat van (liedje?) liefs

  • 16 Januari 2007 - 19:31

    Astrid:

    aah bolivia! jaloers! que disfrutes mucho, mereces lo mejor! un beso

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tesse

welkom, mijn vrienden, op mijn nieuwe site. Deze site is voor iedereen die mij zal missen als ik weg ben, dus als ie soms vast loopt...:p Ik zal jullie ook allemaal missen, dus het zal leuk zijn als jullie een berichtje achterlaten, of af en toe een mailtje sturen. Ik zal jullie graag vertellen wat ik ga doen in zuid-amerika, maar aangezien ik dat zelf nog niet helemaal weet... Ik begin iig in Peru, waarschijnlijk ga ik daarna naar Bolivia, Chili en Argentinië, waarna ik eindig in Brazilië. Ik weet ook nog niet hoe lang ik weg blijf, waarschijnlijk tussen de 8 en de 12 maanden. Ik heb er zin in! kussies van tessie!!

Actief sinds 08 Juni 2006
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 79151

Voorgaande reizen:

16 Juni 2006 - 16 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: